Vigtig information om åbning af abonnementssalget for sæson 19/20

Åbning af abonnementsalg

Torsdag d. 9. maj kl. 12 åbner vi for abonnementsalget til sæson 19/20. Tidspunktet er ens for både onlinesalg via vores hjemmeside eller ved personligt fremmøde i Musikhusets billetsalg.

Vi håber I allerede har haft tid til at kigge i programmet og har fundet nogle koncerter, I gerne vil opleve sammen med os i løbet af det næste år. Hvis ikke kan man downloade programmet på vores hjemmeside – eller hente et fysisk eksemplar i Musikhuset. Dem af jer, der har ventet på et eksemplar med posten, se forklaring på forsinkelsen nedenfor.

Enkeltsalg til de symfoniske koncerter åbnes når abonnementsalget er ovre, d. 20. maj kl. 12.

? Download sæsonprogrammet for 2019/20

Ændring:Uddeling af kønumre fra kl. 9

Hvis du regner med at besøge Musikhuset på torsdag for at købe eller forny dit abonnement, så bemærk venligst, at man kan trække kønummer allerede fra kl. 9 (og ikke kl. 11 som tidligere udmeldt). Ændringen sker fordi foyeren i Musikhuset har vist sig at stå åben fra kl. 9 den dag, og så kan Billetsalget lige så godt tænde for kønummermaskinen ved samme lejlighed.

Abonnementsalget åbner stadig først kl. 12, men i år er der altså mulighed for at trække nummer tidligere end normalt og spare noget af den lange ventetid udenfor Musikhuset – og evt. spadsere en tur eller lign. inden ekspeditionen af kønumrene starter fra kl. 12.

Køb af billetter online

Hvis du ikke har brug for assistance fra billetsalgets personale, kan du med fordel købe dit abonnement hjemmefra via vores hjemmeside og helt springe ekspeditionskøen over.

Klik på knappen nedenfor for at gå til siden med abonnementkøb samt køb af kammerkoncertpakken. På siden skal du bare klikke på dén af de tre knapper, der er relevant for dig: 1) “Køb 4+ abonnement”; 2) “Køb 7+ abonnement” eller 3) “Køb kammerkoncertpakke”.

Bemærk at links’ene på siden først er aktive fra kl. 12 på torsdag når abonnementsalget åbner.

? Køb abonnement og kammerpakken online

Sæsonprogrammet forsinket i posten

Flere af vores abonnenter og partoutkunder har meddelt, at sæsonprogrammet ikke var dukket op endnu! Vi har brugt hele dagen i går og formiddagen i dag på at at udrede baggrunden for forsinkelsen. Det viser sig, at en menneskelig fejl hos PostNord har medført, at vores palle med programmer er blevet overset og har stået og samlet støv på et lager i over end en uge nu. PostNord beklager selvfølgelig dybt, og programmerne bliver kørt gennem systemet som Quickbreve i løbet af i dag. Derfor skulle langt størstedelen af abonnenter, partoutkunder og medlemmer af Venneforeningen modtage deres eksemplar i løbet af imorgen – endelig! Belært af erfaring vil der dog være enkelte, der først får det torsdag eller måske endda fredag.

Det er på ingen måde tilfredsstillende, hverken for os eller jer, og der er ingen tvivl om at det får stramme konsekvenser for næste års levering. Tak til alle jer, der skrev eller ringede og gjorde os opmærksomme på problemet. Det er jeres fortjeneste, at programmet rent faktisk kommer med posten i denne uge – og det kan ikke siges tydeligt nok, hvor kede af det, vi er over situationen.

Er du partoutkunde? Så læs her…

Som partoutkunde har man den fordel, at ens pladser allerede er reserverede fra året før. Derfor behøver man ikke sidde klar ved tasterne i forbindelse med abonnementsalget, da partoutkunder har helt indtil lørdag 18. maj kl. 16 til at forny partoutkortet.

Som partoutkunde skulle man desuden allerede have modtaget en email med link til fornyelse af partoutkortet.

Skulle mailen være gået tabt, har man spørgsmål eller ønskes der ændringer til partoutkortet, så kan man henvende sig i Musikhusets billetsalg eller på tlf. 89 40 40 40 (mandag-lørdag kl. 13-17).